Elektronická komunikace

Pro naše pacienty zavádíme nově on-line služby, které po přihlášení umožňují jednodušší způsob komunikace s ordinací (místo telefonu). Pro přihlášení do tohoto systému je nutné mít ve své kartě u nás uložený kontaktní email a být registrován v naší ordinaci. Prosíme pacienty, kteří u nás ještě nemají zadanou emailovou adresu, aby si tento údaj doplnili. Spousta z Vás má u nás mailovou adresu z doby covidových testů.

Vaše požadavky vyřídíme v pracovních dnech, v rámci ordinační doby a dle dostupných kapacit ordinace, nejpozději do 48 hodin. Požadavky na léky prosím zadávejte s dostatečným předstihem, ideálně vždy více požadovaných léčiv najednou. V době dovolené požadavky nevyřizujeme.

Co znamená „zamítnuto“? Pokud Vám na email přijde odpověď „zamítnuto“, znamená to, že žádáte léky, které buď nejsme schopni vystavit, aniž bychom Vás viděli (typicky „napište mi antibiotika, kašlu“), nebo Váš požadavek není jasný (typicky „napište mi všechno“), nebo jste u nás dlouho nebyli na prohlídce (typicky „napište mi léky na cukrovku“ a neviděli jsme Vás řadu měsíců).  Prostě nejsme alzabox 🙂 a budete muset holt přijít. Každý lék má své nežádoucí účinky, léky musíme správně indikovat a v k tomu určených časových intervalech hlídat.

                                                                                                              PŘÍSTUP DO SYSTÉMU ZDE

 Jak začít?

  • Při prvním přístupu do systému zvolte „Nová registrace nebo zapomenuté heslo“ , vyplňte email a zadejte „Registrovat“. Systém vás doprovodí dalším postupem. Tím si vytvoříte vstupní přihlašovací údaje.
  • Při každém dalším vstupu už zadáváte svůj email a zvolené heslo rovnou do přihlašovací obrazovky

Po přihlášení máte k dispozici tyto služby:

1.       Zaslání žádosti o recept – vyplníte příslušný formulář, uveďte název a vaše obvyklé dávkování

2.       Zadání objednávky k návštěvě lékaře – máte k dispozici kalendář s přehledem termínů, vyplníte formulář a po odeslání a zpracování u lékaře vám systém zašle zpětnou informaci o uvedené objednávce na váš email

3.       Přehled termínů objednávek – můžete sledovat přehled termínů vašich budoucích návštěv v ordinaci

4.       Přehled termínů „preventivních“ Prohlídek, případně termínu pro příští návštěvu

5.       Můžete sledovat způsob vyřízení vašich požadavků, o vyřízení jste informován emailem